MEGAMOCNI

Niepełnosprawna blogerka twarzą marki Diesel

bez_barier dystrofia moda

Dodano 2014-01-28 08:39:22 | Autor: Jacek Gibel

Włoska firma odzieżowa Diesel zamieściła zdjęcia z najnowszej kampanii na wiosnę/lato 2014. Jedną z twarzy marki - co było zaskoczeniem nawet dla niej samej - jest Jillian Mercado, chora na dystrofię mięśniową blogerka modowa.

Mercado potraktowała udział w castingu jako zabawę, nie wierząc, że zostanie wybrana do kampanii. W sesji zdjęciowej uczestniczyła jako jedna z 22 modelek.

Po ukazaniu się zdjęć z jej udziałem na profilu facebookowym Diesela, Jillian na swoim blogu manufactured1987 napisała: Dziękuję za szansę i wiarę we mnie! Już niebawem zdjęcia pojawią się we wszystkich sklepach włoskiej firmy.

Diesel - jak sam się reklamuje - pracuje z "prawdziwymi ludźmi", by pokazywać różnorodność ich osobowości. Wybór niepełnosprawnej blogerki jako jednej z twarzy kampanii powinien sprzyjać rozwojowi marki - internautom bardzo się ta decyzja spodobała.

zdj. Facebook

(inf. własna/styl.fm)