MEGAMOCNI

Rusza mobilny Gabinet Zdrowych Zatok

kampania zatoki

Dodano 2013-11-14 09:34:36 | Autor: Emil Kowalski

To będzie XII edycja ogólnopolskiej kampanii „Zdrowe Zatoki”. Przeprowadzone zostało internetowe głosowanie, podczas którego zostały wyłonione miasta, jakie w najbliższych miesiącach odwiedzi nowoczesny gabinet diagnostyczny. Kampania organizowana jest pod patronatem marki Ibuprom Zatoki. 

Trasa specjalnie przystosowanego, mobilnego Gabinetu Zdrowych Zatok wyposażonego w nowoczesny sprzęt do badań termowizyjnych, podobnie jak w ubiegłych latach została wyłoniona przez konsumentów w internetowym głosowaniu. W plebiscycie trwającym do początku października wzięło udział ponad 27 200 internautów. Spośród 18 rywalizujących miejscowości wybrali oni 6, które znalazły się na tegorocznej trasie Gabinetu. Pierwszym bezpłatne badania odbędą się w Łodzi w weekend 15-17 listopada.

Kampania edukacyjna „Zdrowe Zatoki” zajmuje strategiczne miejsce w naszych planach na każdy rok. Akcja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków od wielu lat, co potwierdza, że tego typu działania są bardzo potrzebne – z punktu widzenia marki i konsumenta – mówi Katarzyna Pietrzak z USP Zdrowie -Dla nas, możliwość bezpośrednich spotkań z konsumentem i zaoferowania mu bezpłatnych badań jest bardzo ważna.

W poprzednich edycjach kampanii z bezpłatnych badań termowizyjnych i konsultacji laryngologicznych skorzystało ponad 83.000 osób.

 

Za działania reklamowe kampanii odpowiada agencja Red 8. Za organizację i koordynację eventów odpowiada agencja CAM Media. Zakup i planowanie mediów powierzony został domowi mediowemu Starcom, aktywnościami Digital zajmuje się Connectmedica. Komunikację PR koordynuje agencja MSLGROUP. Aktualne informacje o kampanii są dostępne na stronie internetowej:

http://www.zdrowezatoki.pl

 

O AKCJI

Kampania „Zdrowe Zatoki”, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki, jest realizowana od 2003 roku. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków nt. specyfiki zapalenia zatok przynosowych i metod jego rozpoznawania, zwrócenie uwagi na konieczność podejmowania działań profilaktycznych oraz stosowania właściwej diagnostyki i leczenia. W tegorocznej edycji szczególny nacisk zostanie położony na edukację związaną z umiejętnym rozpoznawaniem już pierwszych objawów, które mogą świadczyć o zapaleniu zatok, jak np. katar, zatkany nos, ból w okolicy zatok przynosowych czy utrata węchu. Ta wiedza pozwala uniknąć groźnych powikłań. Jest to jedyna kampania, która tak wnikliwie porusza zagadnienia związane z problemami bólów i zapalenia zatok.

Nad merytorycznym przebiegiem kampanii czuwa Rada Programowa, którą tworzą prof. dr hab. med. Dariusz Jurkiewicz, Kierownik Kliniki Otolaryngologicznej WIM CSK MON w Warszawie, dr n. med. Piotr Rapiejko specjalista otolaryngolog. Konsultacje w zakresie badań termowizyjnych prowadziła prof. dr. hab. med. Anna Jung, prezydent Europejskiego Towarzystwa Termologicznego oraz prezes Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Termograficznej w Medycynie.