MEGAMOCNI

Znane Polki i "Rak, to się leczy!” - druga odsłona kampanii

charytatywnie choroby rak

Dodano 2013-05-24 20:27:25 | Autor: Emil Kowalski

Po pierwszej – zdecydowanie męskiej odsłonie kampanii „Rak, to się leczy!”, przyszedł czas na kampanię kobiecą. Znane Polki będą w najbliższym czasie zachęcać nas do regularnych badań oraz przekonywać, że z odpowiednio wcześnie wykrytym nowotworem można skutecznie walczyć. ING Życie, podobnie, jak w przypadku pierwszej odsłony, tak i teraz aktywnie wspiera organizatorów akcji.

Płeć piękna zrobi rakowi wspak

Druga odsłona kampanii rozpoczęła się 24 maja i potrwa do 25 czerwca. Jest kontynuacją akcji, zainicjowanej 4 lutego, w której udział wzięli między innymi: Jerzy Stuhr, Jarosław Boberek, Cezary Pazura i Stanisław Mikulski. „Tym razem na szklanych ekranach zobaczymy głównie kobiety. Bo kto lepiej wie, jak przekonać przedstawicielki płci pięknej do wartości zdrowia, jak nie one same.” – stwierdza Marta Pokutycka-Mądrala, Rzecznik ING Życie. W kampanii społecznej wystąpią więc między innymi: Kayah, Dorota Stalińska, Małgorzata Kożuchowska oraz Katarzyna Figura. W swoich topowych kreacjach filmowych i muzycznych artystki będą przekonywać Polaków oraz Polki do znaczenia regularnych badań profilaktycznych, które pozwalają wykryć chorobę we wczesnym stadium jej rozwoju, co znacznie zwiększa szanse całkowitego wyleczenia. „Pierwsza odsłona działań spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, a o kampanii mówiło się szeroko zarówno w mediach, jak i w środowiskach medycznych, podnosząc świadomość społeczną w zakresie wczesnej profilaktyki. Ten temat jest nam bardzo bliski, dlatego jako ING Życie włączyliśmy się w kolejną odsłonę tej kampanii społecznej” – mówi Marta Pokutycka- Mądrala, Rzecznik Prasowy ING Życie. „Zaangażowanie w kampanię poszerzającą wiedzę onkologiczną w Polsce tak dużych firm jak ING Życie świadczy zarówno o wadze problemu, jak również o odpowiedzialności społecznej firmy. W naszych czasach przeprowadzenie efektywnej kampanii społecznej nie jest możliwe bez synergii, jaką daje kreacja, merytoryka i finansowanie” – mówi Marek Kustosz, reprezentujący organizatorów kampanii „Rak. To się leczy!”.

„Rak, to się leczy!” w mediach i nie tylko

Spoty ze znanymi artystkami, promującymi ideę kampanii „Rak, to się leczy!”, pojawią się w pierwszym oraz drugim kanale Telewizji Polskiej. Kampania swoim zasięgiem obejmuje ponadto sieć kin Helios oraz przestrzeń internetową. Dodatkowo, w wybranych galeriach handlowych, zlokalizowanych w: Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Rzeszowie odbędą się cykle trzydniowych eventów, których celem będzie rozszerzenie zasięgu akcji. Panie będą miały możliwość konsultacji ze specjalistami z zakresu dietetyki, dermatologii oraz ubezpieczeń, a każdy zainteresowany otrzyma almanach wiedzy o onkologii „Warto wiedzieć, by wygrać”, opracowany przez organizatorów kampanii przy współpracy z Polską Unią Onkologii. W ramach omawianych eventów zostaną zorganizowane ponadto spotkania ze znanymi kobietami, które wygrały walkę z rakiem. Galerie handlowe odwiedzą więc: Krystyna Kofta, Katarzyna Grochola oraz Irena Santor.

Katie Melua, Kayah, Polska Koalicja Organizacji Pacjentów Onkologicznych oraz Amazonki na rzecz walki z rakiem

Kampanię „Rak, to się leczy!” wspierają także Katie Melua oraz Kayah. Katie Melua została twarzą akcji oraz gwiazdą koncertu zaplanowanego na 16 czerwca, którego współorganizatorem jest ING Życie. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów-cegiełek na wydarzenie zostanie przekazany na rzecz pacjentów onkologicznych i walkę z nowotworem. Podobnie, jak pierwsza część kampanii, tak i druga prowadzona jest przy współpracy ze Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” oraz fundacji specjalizujących się w udzielaniu pomocy osobom z chorobą nowotworową, zrzeszonych w Polskiej Koalicji Organizacji Pacjentów Onkologicznych.  

Ona i On w walce z rakiem

ING Życie w październiku 2012 roku w ramach własnej kampanii „Zrób Rakowi Wspak”, ukierunkowanej na profilaktykę nowotworową, wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - ubezpieczenie na  wypadek nowotworu ONA i ON. Ma on wiele cech, które wyróżniają go wśród innych tego typu usług dostępnych na rynku. Dedykowany jest osobno kobietom i mężczyznom, co stanowi o jego wyjątkowości. Polisa występuje w trzech wariantach. Opcja najbardziej rozbudowana uwzględnia niemal wszystkie nowotwory złośliwe, wiele zmian niezłośliwych oraz część zmian w stadium przedinwazyjnym. Środki w przypadku zachorowania wypłacane są etapami, zgodnie z trybem leczenia, a klient może otrzymać nawet do 150% wartości ubezpieczenia. Kolejnym wyróżnikiem produktu jest pakiet assistance obejmujący szeroki zakres usług okołomedycznych – jak np. dowóz do i ze szpitala, opieka nad chorym i jego bliskimi, zakup leków, pomoc w obowiązkach domowych, wsparcie psychologa.

W marcu bieżącego roku ING Życie, poza trwającą kampanią edukacyjną, zaprosiło swoich klientów na bezpłatne badania profilaktyczne. W ramach akcji panie mogły przebadać piersi a panowie dokonać prześwietlenia płuc. Akcja, pod patronatem organizacji Amazonki, spotkała się z ogromnym zainetersowaniem klientów.

Więcej informacji na temat ubezpieczenia na wypadek nowotworu  na stronie www.rakowiwspak.pl lub www.ingzycie.pl

zdj. Wikipedia